مدتی است از طرف شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تلفن هایی مبنی بر پرداخت بدهی های معوقه به برخی شهروندان می شود. علت و مضمون این تلفن ها چیست؟
امروز : ۲۵ تير, ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان

شما اینجا هستید

ما انتظار داریم که همه مشترکین محترم نسبت به پرداخت به موقع قبض خود اقدام کنند تا یاری رسان ما در ارائه خدمات بهینه به همه مشترکین باشد اما در حال حاضر شرکت آبفای استان اصفهان به صورت آزمایشی اقدام به برقراری روزانه یکهزار تماس تلفنی با مشترکین بدهکار خود می کند. در حال حاضر این تلفن ها به مشترکینی زده می شود که در پرداخت قبوض آب بهای خود تعلل کرده اند و به رغم دو بار اخطار کتبی که همراه قبض و جداگانه برای آن ها ارسال شده است اقدام به پرداخت آن نکرده اند. لذا شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر اساس شماره تلفن هایی که از مشترکین در بانک اطلاعاتی خود دارد با آن ها تماس می گیرد. این تماس که به صورت خودکار برقرار می شود حاوی یک پیام است که در آن از مشترک درخواست می شود در اسرع وقت نسبت به پرداخت قبض آب بهای خود اقدام کند؛ در غیر این صورت انشعاب آب وی قطع شده و وصل مجدد آن مشمول هزینه خواهد بود. نکته جالب این که اگر کسی بخواهد قبض خود را همان لحظه پرداخت کند می تواند در پایان تماس به سامانه تلفنی ۱۵۲۲ وصل شده و با وارد کردن شناسه قبض، شناسه پرداخت و شماره کارت بانکی خود نسبت پرداخت قبض خود اقدام کند. البته همان طور که گفتم در حال حاضر این طرح به صورت محدود و با ظرفیت برقراری روزانه یک هزار تماس تلفنی در حال اجراست که در آینده نزدیک با ایجاد بسترهای مخابراتی لازم ، امکان برقرای تماس با ۶۰ هزار مشترک در روز فراهم خواهد شد و ما از این ظرفیت برای ارسال سایر اطلاعیه ها و پیام های آموزشی خود به مشترکین نیز استفاده خواهیم کرد.
آب و فاضلاب استان اصفهان در شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان می‌باشد.(استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع بلامانع است)

طراحی و پیاده سازی دیتا پردازش سپانو
نرم افزار CRM آریا