ارائه خدمات مطلوب به مردم، مستلزم برنامهریزی صحیح
۱۱ بهمن, ۱۴۰۳
مدیر عامل آبفای استان اصفهان میگوید: ارائه خدمات مطلوب به مردم، مستلزم برنامهریزی صحیح است.

ناصر اکبری روز پنجشنبه ۱۱ بهمنماه جاری در بازدید از امور آبفای گلپایگان گفت: شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک نهاد خدمات رسان، با برنامهریزی مناسب، زمینه تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مردم را تا حدود زیادی فراهم کرده است.
وی با اشاره به این که برنامهریزی های کوتاه مدت و بلند مدت میتواند نحوه و سرعت ارائه خدمات را ارتقاء دهد خاطرنشان کرد: تعیین اولویتها میتواند باعث افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات آب و فاضلاب شود و همه کارکنان باید با تمام توان شرایط را برای رسیدن به این مهم مهیا سازند.
آبفای گلپایگان از جمله مناطقی است که توان بالایی در ارائه خدمات با کیفیت به مردم را دارد و مدیر و کارکنان منطقه، می توانند با تعیین برنامه های یک ماهه و سه ماهه، سرعت ارائه خدمات به مردم افزایش یافته و رضایتمندی مشترکین و مراجعین را فراهم نمایند.
اکبری در ادامه ضمن تاکید بر افزایش بهرهوری سازمانی افزود: روش ها و برنامه ها باید به گونهای باشد که زمینه به کارگیری از تخصص، رشد و نوآوری در شرکت هموار شود.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در پایان سخنانش، پیگیری وصول مطالبات، کاهش مدت زمان نصب انشعابات و برنامهریزی مناسب برای توزیع پایدار آب در روزهای پایانی سال و تابستان آینده را از جمله مهمترین نکاتی دانست که مدیر و کارکنان آب و فاضلاب منطقه گلپایگان باید نسبت به انجام آن اهتمام ویژهای داشته باشند.
در این بازدید مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تک تک کارکنان منطقه گلپایگان دیدار و از نزدیک چگونگی و نحوه ارائه خدمات در این منطقه را بررسی کرد.