صفحه نخست » اخبار و رویدادها » برگزاری آیین نکوداشت مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان

برگزاری آیین نکوداشت مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان

۲۶ اسفند, ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل، برخی از معاونان و مدیران، آیین نکوداشت مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

IMG_20250316_173813

در این مراسم که روز یکشنبه 26 اسفندماه جاری برگزار شد از 30 سال خدمت بی‌وقفه و تلاش شبانه‌روزی«عباس عباسی خاک» که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این مراسم مرکز ارتباط با مشتریان 122 را قلب تپنده شرکت معرفی کرد و اظهار داشت: خودکارسازی فرایندها، پایگاه داده‌ای متمرکز، تحلیل و شناسایی اثربخشی فرایندها و پیشنهاد ارائه خدمات در زمان‌های مناسب از مزایای استفاده از مرکز CRM است.

ناصر اکبری دقت و نظم را یکی از مولفه‌های مهم کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان برشمرد و تصریح کرد: کارکنان این بخش باید با دسته بندی و تحلیل درست اطلاعات کسب شده، زمینه را برای ارائه خدمات بی‌وقفه به مشترکین فراهم سازند.

وی در پایان از تلاش‌های مدیر سابق سامانه 122 در کارآمدی و موفقیت مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان تجلیل کرد.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم