برگزاری آیین نکوداشت مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان
۲۶ اسفند, ۱۴۰۳
با حضور مدیرعامل، برخی از معاونان و مدیران، آیین نکوداشت مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که روز یکشنبه 26 اسفندماه جاری برگزار شد از 30 سال خدمت بیوقفه و تلاش شبانهروزی«عباس عباسی خاک» که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این مراسم مرکز ارتباط با مشتریان 122 را قلب تپنده شرکت معرفی کرد و اظهار داشت: خودکارسازی فرایندها، پایگاه دادهای متمرکز، تحلیل و شناسایی اثربخشی فرایندها و پیشنهاد ارائه خدمات در زمانهای مناسب از مزایای استفاده از مرکز CRM است.
ناصر اکبری دقت و نظم را یکی از مولفههای مهم کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان برشمرد و تصریح کرد: کارکنان این بخش باید با دسته بندی و تحلیل درست اطلاعات کسب شده، زمینه را برای ارائه خدمات بیوقفه به مشترکین فراهم سازند.
وی در پایان از تلاشهای مدیر سابق سامانه 122 در کارآمدی و موفقیت مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان تجلیل کرد.