برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان کارمند در آبفای بهارستان
۱۴ اسفند, ۱۴۰۳
کارگاه آموزشی «تعامل بانوان کارمند و ارباب رجوع» با حضور بانوان کارمند ادارات و دانشگاههای شهر بهارستان و با همکاری امور آب و فاضلاب منطقه بهارستان، حوزه بسیج اداری، کارگری، اصناف شهید حججی و مرکز مشاوره خانواده مهر بهارستان در محل آبفای بهارستان برگزار شد.

در این کارگاه مریم هادیان، کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی – سازمانی به ضرورت تکریم ارباب رجوع، عدالت در رفتار و برخورد، صداقت در گفتار و مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و در ادامه در مورد تیپهای شخصیتی و سطح رضایتمندی در مراجعین توضیحاتی ارایه کرد.
در این جلسه که به صورت تعاملی برگزار شد، شرکت کنندگان علاوه بر آموزش، پاسخ پرسشهای خود را نیز دریافت کردند.
بانوان کارمند بهارستانی ضمن ابراز رضایت از حضور در این کارگاه، جهت ارتقا سطح دانش و ایجاد تعاملات موثر و مفید، خواستار تداوم برگزاری این قبیل از کارگاهها شدند.
گفتنی است در این کارگاه و به منظور نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب، بستههایی حاوی اقلام آموزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.