صفحه نخست » اخبار و رویدادها » بهره‌برداری آزمایشی سامانه جدید مرکز تماس 122 آبفای استان اصفهان

بهره‌برداری آزمایشی سامانه جدید مرکز تماس 122 آبفای استان اصفهان

۲۶ اسفند, ۱۴۰۳

بهره‌برداری آزمایشی از سامانه جدید مرکز تماس 122 آبفای استان اصفهان آغاز شد.

IMG_20250316_211400

این سامانه با هدف کاهش زمان رسیدگی به حوادث، افزایش سرعت و دقت در پاسخ‌گویی و در نهایت افزایش رضایت‌مندی مردم از دریافت خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طراحی و راه‌اندازی شده است.

پاسخگویی همزمان به 400 تماس تلفنی، امکان برقراری ارتباط با سایر سامانه‌های فعال در شرکت، امکان برقراری ارتباط مستقیم گروه‌های رسیدگی به حوادث با ستاد و امکان استقرار پاسخگویان مرکز 122 در تمام نقاط استان از ویژگی‌های سامانه جدید اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آیین بهره‌برداری آزمایشی از سامانه جدید مرکز تماس 122 که روز یکشنبه 26 اسفندماه جاری برگزار شد گفت: پاسخ‌گویی سریع به مشترک حادثه‌دیده و کاهش زمان رسیدگی به حوادث، در جلب رضایت مردم بسیار حائز اهمیت است.

ناصر اکبری گفت: گاهی گستردگی حوادث شبکه‌های آب و فاضلاب و تبعات ناشی از آن به قدری زیاد است که حتی کاهش چند ثانیه‌ای زمان پاسخ‌گویی به مشترک و اعزام گروه‌های رسیدگی به حوادث جهت مهار حادثه، می‌تواند میزان خسارات را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

وی افزود: باید با برقراری ارتباط میان اپراتورهای سامانه 122، گروه رسیدگی به حوادث و مشترک حادثه، عملیات مهار حوادث آب و فاضلاب را به کمترین زمان ممکن رساند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان این‌که تابستان سختی از نظر تامین آب در پیش رو داریم افزود: با برقراری همزمان 400 تماس تلفنی مکان‌مند و تجزیه و تحلیل سریع درخواست‌های متقاضیان، می‌توان با سرعت بیشتری به حوادث رسیدگی و از هدر رفت آب جلوگیری کرد.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم