سامانه ۱۲۲، گوشبه نظرات مردم در هر لحظه؛ حتی در سختترین بحرانها
۹ آبان, ۱۴۰۴
مدیرکل روابطعمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پاسخگویی به نیازهای مردم در شرایط بحرانی، خط قرمزی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود.
مهدی بختی که برای حضور در «نخستین مانور سراسری استقرار تیمهای واکنش سریع شرکتهای آب و فاضلاب ایران در شرایط بحران» به اصفهان سفر کرده است در بازدید از چادر ویژه سامانه ۱۲۲ آبفای استان اصفهان گفت: این سامانه که بهصورت شبانهروزی و ۳۶۵ روز سال فعال است، در شرایط عادی و بحرانی، مهمترین مجرای پاسخگویی به شکایات، درخواستها و سؤالات مردم در حوزه آب و فاضلاب محسوب میشود.
وی افزود: ارائه خدمات آب و فاضلاب در هر شرایطی برای مشترکین ضروی است و مردم حتی در سختترین بحرانها، خواستار پاسخگویی شرکتهای آبفا و عمل به تعهدات شان هستند.
بختی سامانه ۱۲۲ را نماد این تعهد دانست و گفت: تحت هیچ شرایطی مردم نباید از شنیدن پاسخ محروم شوند.
مدیرکل روابطعمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: در شرایط بحرانی، حضور فیزیکی تیمهای واکنش سریع در میدان عملیات، همراه با ارتباط هوشمند و شفاف با مردم، معنا مییابد.
وی تصریح کرد: در این مانور نیز ، سامانه ۱۲۲ درخواستهای مردم را دریافت کرد و پاسخ داد.
وی در پایان گفت: هدف ما این است که مردم بدانند در هر لحظه، حتی در نیمهشب یک روز بحرانی، پاسخگوی مردم هستیم تا خدمترسانی پایدار محقق شود.
گفتنی است «نخستین مانور سراسری استقرار تیمهای واکنش سریع شرکتهای آب و فاضلاب ایران در شرایط بحران» با حضور ۳۴ تیم روزهای ۶ تا ۹ آبانماه به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد.