مشتری مداری و رضایت ارباب رجوع؛ کلید موفقیت آبفای استان اصفهان
۲۹ دی, ۱۴۰۳
مدیرعامل آبفای استان اصفهان بر مشتری مداری و جلب رضایت ارباب رجوع از خدمات آب و فاضلاب تاکید کرد.

ناصر اکبری روز شنبه 29 دیماه جاری در بازدید از آبفای مبارکه گفت: نظارت دقیق بر اجرای طرحها، کاهش مدت زمان واگذاری تا نصب انشعابات و تسریع در تعویض کنتورهای خراب و فرسوده از جمله عواملی است که میتواند رضایت بیش از پیش مردم منطقه و موفقیت آبفای استان اصفهان را در پی داشته باشد.
وی در عین حال از کارکنان منطقه خواست در پُرسازی حفاریها به خصوص حفاریهای فاضلاب دقت کافی و نظارت مستمر داشته باشند تا مشکلی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد نشود.
گفتنی است در این بازدید مدیرعامل با تک تک کارکنان منطقه دیدار و گفتوگو کرد.