صفحه نخست » اخبار و رویدادها » ستاد آب و فاضلاب استان » معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان با اشاره به تکمیل فرایند ارائه خدمات غیر حضوری: از ابتدای بهمن ماه نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نیست؛ ماموران آبفا به به شهروندان مراجعه می کنند

معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان با اشاره به تکمیل فرایند ارائه خدمات غیر حضوری: از ابتدای بهمن ماه نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نیست؛ ماموران آبفا به به شهروندان مراجعه می کنند

۳ دی, ۱۳۹۸

۱

دومین نشست مسئولان مشترکین آبفای استان اصفهان در سال۱۳۹۸  برگزار شد.
در این نشست که به میزبانی آبفای خمینی شهر برگزار شد، مسئولان مشترکین ادارات آب و فاضلاب ۳۴ منطقه خودگردان به بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء، غیرحضوری کردن کامل ارائه خدمات ۲۳ گانه به مشترکین از ابتدای بهمن ماه و چگونگی ارائه خدمات به مشترکین پس از ادغام آبفای شهری و روستایی پرداختند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این نشست گفت: از نیمه آذرماه امسال چاپ قبض کاغذی آب بهاء به طور کلی متوقف شده و صورت حساب مشترکین به گوشی تلفن همراه آنان پیامک می شود.
رضا رضایی از همکاری خوب شهروندان در جمع آوری ۹۶ درصد از شماره تلفن های همراه مشترکین این شرکت تشکر کرد و گفت: هنوز شماره تلفن همراه چهار درصد از مشترکین در سامانه جامع مشترکین آبفای استان اصفهان ثبت نشده که بیش تر مربوط به کهنسالان، بیسوادان و یا کسانی است که اصلاً تلفن همراه ندارند.
وی افزود: شماره تلفن همراه افراد باقی مانده نیز حداکثر در دو هفته آینده با مراجعه حضوری ماموران قرائت کنتور شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منازل آن ها جمع آوری و ثبت می شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هوشمند شدن سامانه خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ و راه اندازی درگاه های جدید نظیر کارافزار همراه آبفا و کد دستوری *۶۶۵۵*۱۵۱۵۲۲# گفت: مشترکین این شرکت می توانند در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از این درگاه ها، خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری درخواست و دریافت کنند.
وی افزود: برای دریافت مدارک مورد نیاز و ارائه سایر خدمات ۲۳گانه نیز ماموران این شرکت به محل اعلام شده توسط متقاضی مراجعه می کنند.
رضایی گفت: به همین دلیل دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به ادارات آب و فاضلاب برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش انشعاب نیست و بخش مشترکین این شرکت از ابتدای بهمن ماه امسال کوچک سازی شده و فقط پاسخ گوی خدماتی همچون تقسیط حق انشعاب و یا دریافت چک خرید انشعاب خواهد بود.
وی همچنین از عملیاتی شدن ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در روزهای آینده خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای انجام این فرایند اتخاذ شده و خدمت رسانی به مشترکین عزیز روستایی نیز بدون وقفه و بر اساس همان تعرفه های قبلی ادامه می یابد.
مدیر آب و فاضلاب منطقه خمینی شهر نیز در این نشست گفت: هم اکنون آبفای خمینی شهر با نصب یکصد هزار و ۸۱۱ انشعاب آب و بیش از ۷۵ هزار انشعاب فاضلاب دومین منطقه بزرگ خودگردان پس از آبفای منطقه ۴ شهر اصفهان به شمار می رود.
 محمد جمشیدیان افزور: خوشبختانه با همکاری خوب مردم منطقه، تاکنون شماره تلفن همراه ۹۳ درصد از مشترکین خمینی شهر، ۹۵ درصد از مشترکین شهر درچه، ۹۸ درصدر از مشترکین شهر کوشک و ۱۰۰ درصد مشترکین شهر اصغرآباد جمع آوری و ثبت شده است و اطلاعات مربوط به قبض آب بهای آن ها از طریق پیامک ارسال می شود.
اضافه می شود همزمان با این نشست، کمیته فرعی نظام پذرش و بررسی پیشنهادهای آبفای خمینی شهر اقدام به برگزاری بارش اندیشه با موضوعات مبتلا به بخش مشترکین کرد که حاصل آن جمع آوری و ثبت ۱۴۲ پیشنهاد از سوی شرکت کنندگان بود. در پایان نیز به قید قرعه به سه نفر از کسانی که پیشنهادهای خود را ارائه کردند جوایز ارزنده ای اهداء شد.


مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم