صفحه نخست » اخبار و رویدادها » ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات، زمینه‌ساز کسب رضایت‌مندی بیشتر مشترکین

ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات، زمینه‌ساز کسب رضایت‌مندی بیشتر مشترکین

۲۴ فروردین, ۱۴۰۴

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از کارکنان امور آب و فاضلاب منطقه لنجان خواست با ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات، زمینه کسب رضایت‌مندی بیشترمشترکین را فراهم سازند.

IMG_9295

ناصر اکبری که روز یکشنبه 24 فروردین‌ماه جاری در آیین معارفه مدیر جدید آبفای لنجان سخن می‌گفت افزود: تامین آب با کیفیت و پایدار، جمع‌آوری، تصفیه و دفع فاضلاب و ارائه خدمات ثانویه همانند تعویض کنتورهای خراب و فرسوده از جمله مواردی است که انجام آن، رضایت بیش از پیش مردم منطقه را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه آب خاورمیانه در روستای باباشیخعلی از توابع شهرستان لنجان قرار دارد گفت: به همین دلیل طرح‌ مطالعاتی جمع‌آوری فاضلاب در 18روستای بالادست سد چم‌آسمان از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: خوشبختانه صنایع بزرگ منطقه نظیرذوب‌آهن و فولاد مبارکه با انعقاد قراردادهای بیع متقابل زمینه توسعه شبکه ‌فاضلاب در شهرستان‌های لنجان و مبارکه و استفاده از پساب در چرخه صنعت را فراهم کرده‌اند که در کشور بی‌نظیر است.

وی در عین حال از سایر صنایع فعال در منطقه نیز دعوت کرد بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را در زمینه ساخت مخازن آب مورد نیاز و توسعه شبکه‌های آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب در شهرها و روستاهای تحت پوشش شهرستان لنجان یاری کنند.

در پایان این مراسم مهران رحمت‌نیا به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب منطقه لنجان معرفی شد و از خدمات مرتضی یادگاری در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی به عمل آمد.

 

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم